بروزکالا

فروشگاه اینترنتی بروزکالا

بروزکالا

فروشگاه اینترنتی بروزکالا

چای ساز شخصی Strawberry Tea Infuser

چای ساز شخصی Strawberry Tea Infuser یکی از بهترین مدل های چایی ساز که تابحال در فروشگاه های اینترنتی عرضه شده شکل ظاهری این چایساز به شکا برگ بوده و از جنس سیلیکون ساخته شده براحتی چایی را درون آن قرار دهید و در آب جوش گذاشته تا چایی دمنوش شده و سپس آن را میل نمایید حرفه ای ترین چایی ساز شخصی فقط 10000 تومان
 Strawberry Tea Infuser

خرید پیامکی: ارسال کد 1146557 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول:  10000 تومان

خرید پستی 
ادامه مطلب ...

زیر قابلمه ای Hotman

زیر قابلمه ای Hotman

زیر قابلمه ای Hotman  محصولی جدید و فوق العاده برای شما بانوی گرامی که همیشه دوست دارید با سلیقه ای خاص میز یا سفره ای زیبا با غذایی لذیذ برای عزیزانتان تهیه کنید . با زیر قابلمه ای هاتمن علاوه بر اینکه از سوختن سفره یا رومیزی شما جلوگیری می کند با شمعی که داخل آن قرار می گیرد از سرد شدن غذای شما جلوگیری می کند .
خرید پیامکی: ارسال کد 1146558 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول:  10000 تومان

خرید پستی
شیلنگ گاز و شعله را در فکر خود نیاورید! میزتان با چنین وسیله‌ی بسیار زمخت می‌شود. پایه‌ای که در شکل می‌بینید می‌تواند با استفاده از یک شمع وامر کوچک (شمعی که شعله‌ی ثابتی تولید می‌کند و چند ساعت دوام دارد) غذای‌تان را گرم نگاه دارد. زیر قابلمه ای Hotman وسیله ای بسیار کاربردی و زیبا می باشد که همراه یا یک شمع وامر عرضه شده است و می تواند نیاز شما را در امر گرم نگه داشتن غذا برطرف کند. همچنین این محصول با نگه داشتن حرارت در خود جهت جلوگیری از سوختن سفره، فرش و رو میزی بسیار مناسب است.
 
ادامه مطلب ...

دستگاه پلمپ کیسه فریزر بزرگ

دستگاه پلمپ کیسه فریزر بزرگ

دستگاه پلمپ کیسه فریزر بزرگ می تواند مواد غذایی و انواع سبزیجات شما را به صورتی پلمب کند که مانع فاسد شدن آنها شود چرا که با این دستگاه کیسه مربوط به مواد غذایی به گونه ای پلمب می شود که از ورود هوا به داخل کیسه جلوگیری می شود و در نتیجه مواد غذایی فاسد نمی گردد .

خرید پیامکی: ارسال کد 1146559 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول:  25000 تومان

خرید پستی
 توضیحات دستگاه پلمپ کیسه فریزر بزرگ ریسل سیو Reseal Save :
 
پلمپ کننده کیسه فریزر بزرگ ریسل سیو Reseal Save جهت پلمپ کردن کیسه های نایلونی کاربرد دارد و قادر به پلمپ کردن کامل آنهاست و این امر موجب ممانعت از ورود هوا به داخل کیسه و فساد زود مواد غذایی می شود
  
ادامه مطلب ...

زیر قابلمه ای کشویی

زیر قابلمه ای کشویی

زیر قابلمه ای کشویی این قابلیت را داراست که شما می توانید همزمان باهم دو قابلمه روی آن قرار دهید این محصول فوق العاده و کاربردی از جنس استیل است و در اثر شست وشو زنگ نمی زند .
ویژگی های زیر قابلمه ای :
    استیل درجه یک
    ضد زنگ
    کشویی
    با قابلیت استفاده یک یا دو قابلمه
    جدیدو کاربردی
    در ابعاد 20*22 سانتی متر تا 20*37 سانتی متر
    جنس محکم و عالی
    قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
    بسیار سبک

خرید پیامکی: ارسال کد 1146560 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول:  18000 تومان

خرید پستی 
ادامه مطلب ...

برش زن پیتزا و کیک

برش زن کیک و پیتزا

خرید برش زن کیک و پیتزا pizza & Cake Knife را با بهترین کیفیت با ما دراین فروشگاه تجربه کنید. برش زن کیک و پیتزا محصولی کاریردی است که علاوه در منزل از آن می توانید در رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده کنید و به کار خود سرعت بدهید. برش زن کیک پیتزا دارای تیغه بسیار با کیفیتی می باشد که از جنس استیل ضد زنگ است. همچنین  و می تواند پیتزا و کیک های شما را در سایز دلخواهتان در عرض چند ثانیه به راحتی برش دهد.
خرید پیامکی: ارسال کد 1146561 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول:  10000 تومان

خرید پستی
برش زن پیتزا و کیک
pizza & Cake Knife

تیغه بسیار با کیفیت از جنس استیل ضد زنگ
قابل استفاده برای برش زدن کیک ، پیتزا ، تارت و ...
قابل استفاده در منزل ، رستوران‌ها , کافی‌شاپ و ... 
ادامه مطلب ...